Toimitus 2-5 arkipäivää | Postikulut alk. 2,90€ | Yli 49€ tilaukset ilman postikuluja

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.5.2024 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Zetdesign Oy
Lummekatu 23
15240 Lahti

040 534 0770
info@zetdesign.fi
www.zetdesign.fi
3325479-5

Verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden tuotteiden, hintojen, varastosaldojen ja postikulujen muutoksiin. Myyjällä on oikeus kieltäytyä toimittamasta tuotetta hintavirheen tai muun vastaavan toimituksellisen tai taloudellisen syyn nojalla.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Postitse tai varastolta: Zetdesign Oy, Lummekatu 23, 15240 Lahti
Sähköpostitse: jaakko@zetdesign.fi
Soittamalla: puh. +358 40 707 1228 (9-16)

Tilaaminen

Verkkokaupastamme tilaaminen edellyttää asiakkaalta toimivaa sähköpostisoitetta ja puhelinnumeroa. Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti ja hyvää tietosuojamallia noudattaen. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Mikäli käytössäsi on kampanja- tai alennuskoodi / lahjakortti, syötä koodi ostoskorissa kampanjakoodi tai lahjakortti -kenttään ennen maksamista ja tilauksen hyväksymistä. Emme hyvitä koodeilla ja lahjakorteilla saatavia alennuksia tilaukselle jälkikäteen.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Tietoa maksamisesta Paytrailin sivuilla

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Zetdesign Oy
Lummekatu 23
15240 Lahti

040 534 0770
info@zetdesign.fi
www.zetdesign.fi
3325479-5

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme tuotesivulla arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2–5 arkipäivää (poissulkien arkipyhät, viikonloput ja rahdinvälittäjien lakot tai ongelmat). Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeus ei koske tuotetta, joka on valmistettu asiakkaan toiveiden mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi, esimerkiksi tavara, johon on tehty kaiverrus tai nimikointi.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla info@zetdesign.fi, verkkokaupan ota yhteyttä-lomakkeella tai kirjeellä postitse). Voitte käyttää myös tulostettavaa peruutuslomakettamme , mutta sen käyttö ei ole pakollista. Peruutusilmoituksen tehtyänne annamme tarkemmat palautusohjeet tapauskohtaisesti.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, paitsi toimittamisesta aiheutuneet kustannukset, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tai palautetut tavarat saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin omalla kustannuksellanne, viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin tai tuotte ne toimipaikkaamme ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, pakattu alkuperäiseen pakkaukseen ja mukaan on liitettävä kaikki alkuperäisen paketin sisältö. Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Kaikki palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja ellei toisin ole yhteisesti kirjallisesti sovittu.

Yritysasiakkaille palautusoikeutta ei ole, ellei niin erikseen sovita.

Lunastamaton paketti

Lähettämämme paketin lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostiosoitteeseen info@zetdesign.fi tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Takuuehdot

Tarjoamme toimittamillemme tuotteille valmistajan myöntämän takuun materiaalin ja valmistuksen osalta. Kysy tuotteen takuuta myyjältä erikseen tuotekohtaisesti. Takuuaika alkaa tuotteen nouto- tai luovutuspäivästä.

Mikäli tavarassa on virhe, ostajan on ilmoitettava siitä myyjälle, eli reklamoitava. Saadakseen takuukorjauksen on asiakkaan ilmoitettava meille tuotteessa olevasta virheestä viikon kuluessa siitä, kun asiakas havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Takuu ei kata vaurioita tai vikoja, joiden aiheuttajana on onnettomuus, ihminen, eläin, sota, sähköpiikki, sopimaton, varomaton tai epänormaali käyttö, ylikuormitus, salamanisku, tulva tai muu luonnontapahtuma, normaali kuluminen, korroosio, ruostuminen, virheellinen hoito tai uudelleen rakentaminen, muutos tai itse tehdyt asennustyöt. Takuun puitteissa korjatuille, kunnostetuille tai vaihdetuille tuotteille takuu jatkuu alkuperäisen nouto- tai luovutuspäivän mukaan.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttaja voi myös saattaa asiansa käsiteltäväksi Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille (http://ec.europa.eu/odr).

Lahjakortti